مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-24اجتماعي

تلاش دادگستری فارس برای کاهش آمار طلاق


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از اجرای چند طرح مشاوره روانشناختی زوجین برای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از بروز اختلافات و کاهش آمار طلاق خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس از اجرای چند طرح مشاوره روانشناختی زوجین برای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از بروز اختلافات و کاهش آمار طلاق خبر داد.

اسماعیل اکبری شنبه 2 مرداد در جمع شماری از مشاوران روانشناسی، با بیان اینکه مشاوره و افزایش آگاهی زوجین موجب کاهش اختلاف ها بین آنها می شود، اظهار کرد: در یکی از اقدامات ابتکاری، طرح پاد یا پیوند آگاهانه دلها توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف هدایت و کمک به افراد متقاضی ازدواج در انتخاب درست زوج موردنظر طراحی و تدوین شده است، تشریح کرد: در این فرایند متقاضی ازدواج پس از مراجعه، یاری برگ هایی را با 270هزار تومان اعتبار مشاوره دریافت می کنند که ضمن هدایت به مراکز مشاوره معتبر، هر یک از افراد به صورت جداگانه یک جلسه مشاوره تخصصی روان شناختی رایگان و یک جلسه مشاوره با نصف تعرفه های مصوب و جمعا چهار جلسه مشاوره روان شناختی را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دادگستری فارس برای کاهش آمار طلاق

تلاش دادگستری فارس برای کاهش آمار طلاق