مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-24پزشكي

364 داوطلب کنکور ارشد مبتلا به کرونا هستند


با توجه به تکمیل فرم خوداظهاری ویژه بیماری کرونا برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 تعداد 364 نفر اعلام کردند مبتلا به کرونا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 25 تیرماه 1400 به صورت قطعی تایید شده بود، از 28 تا 30 تیر نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) اقدام کردند.

وی یادآور شد: تعداد 364 نفر از متقاضیان مبتلا هستند که بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: سازمان سنجش اطلاعات متقاضیان آزمون را برای بررسی در سامانه ماسک به وزارت بهداشت ارسال می کند و در صورتی که متقاضی در بازه زمانی مذکور دچار بیماری کرونا شده باشد و در سامانه خوداظهاری اعلام نکند اطلاعات وی از وزارت بهداشت اخذ خواهد شد.

بنا بر این گزارش، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در نوبت صبح روزهای چهارشنبه 6 مرداد، پنج شنبه 7 مرداد و جمعه 8 مرداد سال 1400 در 367 حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

364 داوطلب کنکور ارشد مبتلا به کرونا هستند

364 داوطلب کنکور ارشد مبتلا به کرونا هستند