مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-24اقتصادي

راهکارهای صادرات ICT ایران به کنیا بررسی شد


رییس و دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در راستای بررسی راهکارهای رسیدن به اهداف صادراتی حوزه ICT در کنیا با سفیر ایران در این کشور دیدار کردند.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU)، داوود ادیب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و فریبرز نژاددادگر دبیر این اتحادیه در نشست مشترکی با جعفر برمکی سفیر ایران در کنیا با بحث درباره فعالیت پایگاه صادراتی این اتحادیه در کنیا، راهکارهای مختلف رسیدن به اهداف صادراتی حوزه ICT در کنیا را بررسی کردند.

دفتر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران 8 بهمن 1399، همزمان با افتتاح مرکز نوآوری فناوری ایران و مصادف با برگزاری دومین نشست تجاری - فناوری شرکت های دانش بنیان در نایروبی پایتخت کنیا با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری راه اندازی شد و قرار است این دفتر به عنوان پایگاه دائمی ایران در کنیا برای تسهیل صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و خلاق ایرانی در حوزه ICT به بازار شرق آفریقا فعالیت کند.

کنیا به عنوان تجاری ترین کشور شرق آفریقا دروازه ورود به این بخش از قاره آفریقا محسوب می شود و نایروبی به عنوان پایتخت این کشور یکی از سه مقر سازمان ملل متحد است و علاوه بر این، بندر مومباسا مهمترین بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای صادرات ICT ایران به کنیا بررسی شد

راهکارهای صادرات ICT ایران به کنیا بررسی شد