مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-24سياسي

آموزش 554 سرباز در طرح سرباز ماهر در مازندران


مدیر برنامه ریزی معاونت آموزشی واحد جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اجرای طرح سرباز ماهر، از آموزش مهارت های زندگی، اشتغال و کارآفرینی به سربازان در پادگان های این استان خبر داد.

- سید مرتضی ساداتی کیادهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح سرباز ماهر در استان مازندران، همزمان با دیگر استان های کشور، گفت: آموزش در دوران سربازی و توانمندسازی سربازان برای ورود به عرصه کار و زندگی پس از گذراندن دوران خدمت، از اهداف اصلی این طرح است.

وی افزود: در این فاز، به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ پروتکل های بهداشتی، دوره های آموزشی طرح به صورت مکاتبه ای-حضوری برگزار می شوند.

در این راستا، کتاب هایی آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی در حوزه های مهارت های زندگی و مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی طراحی و چاپ شده است که این کتاب ها در پادگان های مرزن آباد و شیرگاه برای آموزش سربازان توزیع می شوند.

پس از مطالعه کتاب ها از سوی سربازان، کلاس های حضوری برای پرسش و پاسخ و رفع اشکال برپا می شود و مدرسان جهاد دانشگاهی با حضور در پادگان، پاسخگوی سربازان هستند.

مدیر برنامه ریزی معاونت آموزشی واحد جهاد دانشگاهی مازندران تاکید کرد: آشنایی با مهارت های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی با مهارت های زندگی، آشنایی مقدماتی با مبانی حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 554 سرباز در طرح سرباز ماهر در مازندران

آموزش 554 سرباز در طرح سرباز ماهر در مازندران