مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-24اقتصادي

افزایش سفرهای مردم با وجود کاهش تردد!


در هفته گذشته و در حالی که ممنوعیت های تردد بین استانی از نیمه آن اعمال شد، ترددهای بین استانی مردم با کاهش 9 درصدی نسبت به دو هفته گذشته مواجه شد اما سفرهای مردم به نظر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که هفته گذشته و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد بین استانی از ساعت 18 روز دوشنبه 28 تیرماه آغاز شد و قرار است تا ساعت هفت صبح دوشنبه هفته جاری (چهارم مرداد ماه) ادامه پیدا کند، آخرین وضعیت ترددهای بین استانی نشان می دهد که این ممنوعیت تا حدودی در کاهش سفرهای جاده ای مردم تأثیرگذار بوده است.

براساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از تحلیل وضعیت تردد در بازه زمانی 25 تا 31 تیرماه نشان می دهد که متوسط تردد روزانه بین استانی از جمعه 25 تیرماه تا پنج شنبه 31 تیرماه یک میلیون و 673 هزار و 174 وسیله نقلیه بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه هفته قبل از این گزارش (18 تا 24 تیرماه) 9 درصد کاهش یافته و تنها یک درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

البته مردم مانند همیشه سفرهای خود را قبل از اعمال این ممنوعیت آغاز کرده بودند و از روز یکشنبه هفته گذشته تا عصر روز بعد از آن، روند افزایشی در نمودارهای منتشر شده مشهود است و ترددهای بین استانی مردم در این بازه حدود 24 ساعته تا حدود یک میلیون و 900 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سفرهای مردم با وجود کاهش تردد!

افزایش سفرهای مردم با وجود کاهش تردد!