مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-24سياسي

تنش آبی در 170 روستای گلستان/چالش ها را مدیریت کردیم


300 هزار هکتار اراضی بیابانی در گلستان وجود دارد و 70 روستای ما آب نداشته و در مجموع 170 روستا هم با تنش آبی روبرو هستند.

- ، هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه رییس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: گلستان علیرغم داشتن ظرفیت های مختلف، در زمینه های گوناگون دارای چالش های متعددی است ولی با تدبیر مدیران و اعضای شورای تامین جلوی بسیاری از آنها گرفته شده است.

استاندار گلستان افزود: در دو سال اخیری که بنده در استان حضور داشتم، کلکسیونی از حوادث طبیعی و اتفاقات اجتماعی در گلستان اتفاق افتاد و اگر همراهی اعضای شورای تامین نبود، هر کدام از این اتفاقات به تنش فرااستانی تبدیل می شد.

وی بیان کرد: در ابتدای سال حادثه ربودن یک کودک در یکی از شهرستان های استان رقم خورد که اگر به درستی پیگیری و مدیریت نمی شد به چالش ملی مبدل می شد.

حق شناس گفت: 16 قومیت در گلستان با اعتقادات و افکار مختلف در کنار هم زندگی می کنند که به آن باید به عنوان یک ظرفیت نگاه کرد.

استاندار گلستان اضافه کرد: در اسفندماه 98 با پیک بالای بیماری را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: زندان گنبدکاووس نیازمند تزریق اعتبار برای بازسازی و نوسازی است که البته از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان زندان ها هم آن را پیگیری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 170 روستای گلستان/چالش ها را مدیریت کردیم

تنش آبی در 170 روستای گلستان/چالش ها را مدیریت کردیم