مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-24حوادث

مبارزه جدی دستگاه قضایی یزد با زمین خواران/دستگیری 21 نفر در سال جاری


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد گفت: با شناسایی و برخورد با باندهای حرفه ای جعل و زمین خواری در یزد به ارزش هزار و 600میلیارد ریال، مبارزه جدی و بی امان این مجموعه با فساد ادامه دارد.

- ، مجید فرهمندزاده بر اهتمام جدی مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد بر رصد اطلاعاتی و شناسایی و برخورد با جرائم باندی و حرفه ای تأکید کرد و اظهار داشت: ارزش تقریبی پرونده هایی که مورد بررسی قرار گرفته و با تلاش این مجموعه، مجرمان آن شناسایی و دستگیر شده اند، نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی از دستگیری 21 نفر که در قالب چهار باند مجزا فعالیت می کردند در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: تنها در یک فقره، اقدام یک تیم 5 نفره با در دست داشتن یک صلحنامه قدیمی برای اخذ سند و فروش یک زمین به متراژ 14 هزار متر مربع در یکی از مناطق مرغوب شهر خنثی شد که ارزش تقریبی این ملک بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال بود.

این مقام قضایی افزود: در این فقره افراد دستگیر شده که با جعل در پی این زمین خواری بزرگ بودند همه غیر بومی بودند که با دستور قضایی دستگیر و با تفهیم اتهام بازداشت شدند.

وی در بیان اقدامات یکی دیگر از باندهای زمین خواری اظهار داشت: با شکایت شاکی خصوصی مبنی بر جعل رأی داوری، موضوع تحت بررسی کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری قرار گرفت که در این پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه جدی دستگاه قضایی یزد با زمین خواران/دستگیری 21 نفر در سال جاری

مبارزه جدی دستگاه قضایی یزد با زمین خواران/دستگیری 21 نفر در سال جاری