مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-24بين الملل

سازمان ملل خواستار همکاری چین با سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا شد


فاز دوم این مطالعه شامل بررسی آزمایشگاه ها و تاسیسات تحقیقاتی در این منطقه خواهد بود که نخستین موارد ابتلا به کووید 19 در دسامبر 2019 میلادی در آنجا مشاهده شده است.

- فاز دوم این مطالعه شامل بررسی آزمایشگاه ها و تاسیسات تحقیقاتی در این منطقه خواهد بود که نخستین موارد ابتلا به کووید 19 در دسامبر 2019 میلادی در آنجا مشاهده شده است.

در بحبوحه عدم پذیرش تحقیقات بیشتر درخصوص منشاء ویروس کرونا از سوی پکن، سازمان ملل از تمامی کشورهای عضو از جمله چین خواست کاملا با سازمان بهداشت جهانی همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه تلویزیونی ان دی تی وی، فرحان حق، سخنگوی سازمان ملل در کنفرانسی خبری گفت: ما از تمامی کشورهای عضو از جمله چین می خواهیم تا کاملا با سازمان بهداشت جهانی همکاری کنند و اگر سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که به اطلاعات بیشتر نیاز دارد، امیدواریم آنها همکاری لازم را داشته باشند.

سازمان بهداشت جهانی اوایل ماه جاری میلادی فاز دوم مطالعات درباره ریشه ویروس کرونا در چین از جمله بررسی آزمایشگاه ها و بازارها در شهر ووهان را پیشنهاد داد و خواستار شفاف سازی از سوی مقامات چینی شد.

در همین حال پکن روز پنجشنبه این پیشنهاد سازمان بهداشت جهانی را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل خواستار همکاری چین با سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا شد

سازمان ملل خواستار همکاری چین با سازمان بهداشت جهانی درباره منشا کرونا شد