مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-24حوادث

انهدام باند کلاهبرداری 700 میلیاردی با پیامک های جعلی «برنده شدن» در زنجان


یک باند 5 نفره که با ارسال پیامک «برنده شدن»، اطلاعات حساب افراد را به سرقت برده و بیش از 700 میلیارد ریال از طعمه های خود کلاهبرداری کرده بودند، - انهدام باند کلاهبرداری 700 میلیاردی با پیامک های جعلی برنده شدن در زنجان ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: یک باند 5 نفره که با ارسال پیامک برنده شدن ، اطلاعات حساب افراد را به سرقت برده و بیش از 700 میلیارد ریال از طعمه های خود کلاهبرداری کرده بودند، متلاشی شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای انهدام باند کلاهبرداری 700 میلیارد ریالی با پیامک های جعلی برنده شدن ، اظهار کرد: در پی دریافت شکایت افرادی مبنی بر برداشت غیرمجاز در قالب ارسال پیامک های برنده شدن در مسابقات، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتای استان در تحقیقات خود دریافتند اعضای یک باند با شگرد ارسال پیامک به طعمه های خود و به بهانه برنده شدن در برنامه های مختلف و مسابقات، کد ملی افراد را اخذ کرده و وارد حساب اینترنتی آن ها می شوند و به بهانه ارسال جوایز، کد ارسالی را دریافت می کنند.

این مسئول با بیان اینکه کلاهبرداران پس از به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی، حساب افراد را خالی کرده و با جابه جایی مبالغ از طریق چندین حساب، اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری 700 میلیاردی با پیامک های جعلی «برنده شدن» در زنجان

انهدام باند کلاهبرداری 700 میلیاردی با پیامک های جعلی «برنده شدن» در زنجان