مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-24سياسي

تقویت صنعت گردشگری از اولویت های منتخبان شورای شیراز باشد


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: تقویت و توجه به صنعت گردشگری به عنوان یکی از مزیت های اصلی توسعه شهر شیراز، مورد توجه شورای ششم این کلان شهر قرار گیرد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: تقویت و توجه به صنعت گردشگری به عنوان یکی از مزیت های اصلی توسعه شهر شیراز، مورد توجه شورای ششم این کلان شهر قرار گیرد.

سهراب شرفی شنبه دوم مرداد در جلسه کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته به اتاق بازرگانی فارس که با موضوع برگزاری نشست هم اندیشی فعالان صنعت گردشگری کلان شهر شیراز با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، بیان کرد: شیراز یک شهر جهانی است که در ابعاد مختلف مزیت هایی مختلفی از جمله گردشگری مذهبی، اکوتوریسم، سلامت، جاذبه های مکمل و گردشگری رویداد برای جذب گردشگر دارد و رویکرد این دوره از شورای شهر و شهرداری باید تقویت این صنعت در شهر شیراز باشد.

او با تاکید بر اینکه باید به گردشگری به عنوان یک صنعت آینده ساز و ثروت آفرین توجه شود، افزود: محوریت قرار گرفتن صنعت گردشگری در استان فارس اقدام و ظرفیت ارزشمندی برای توسعه بخش های دیگر و ثروت آفرینی در این استان است و این درحالی است که اگر به این صنعت در استان و شیراز توجه نشود بسیار متضرر خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت صنعت گردشگری از اولویت های منتخبان شورای شیراز باشد

تقویت صنعت گردشگری از اولویت های منتخبان شورای شیراز باشد