مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-24سياسي

فرودگاه امام: شیشه برج مراقبت فرودگاه را به زودی تعویض می کنیم


روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در واکنش به خبر فارس مبنی بر ترک خوردگی شیشه برج مراقبت فرودگاه و تعویض نشدن آن در 80 روز اخیر، اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته خبری روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت مبنی بر اینکه شیشه برج مراقبت فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین فرودگاه کشور حدود 80 روز است که شکسته است و با وجود گذشت این مدت  زمان طولانی، هنوز هیچ تمهیداتی در این باره اندیشیده نشده است.

در این خبر قید شده بود که این موضوع در کنار اینکه برای سلامت پرسنل برج مراقبت و متصدیان مراقبت پرواز به عنوان حساس ترین پست فرودگاه، مشکل ایجاد می کند، تهدیدی در به خطر انداختن ایمنی پروازها است.

خبر مذکور با عنوان تخریب شیشه برج مراقبت فرودگاه امام (ره) و هشدار نقص ایمنی در پروازها منتشر شد.

امروز روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در این باره توضیحاتی برای خبرگزاری فارس ارسال کرده است که عینا در پایین آورده شده است.

در ابتدای این توضیحات روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در واکنش به خبر فارس، گفته شده است: بهتر است خبرنگار در اینگونه موارد به جای استناد به گفته هایی از منابع نامعلوم، مغرضانه، قبل از انتشار خبر، در این مورد تحقیق بی طرفانه انجام دهد مطمئنا برای ایشان مشخص می شود ترک برداشتن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه امام: شیشه برج مراقبت فرودگاه را به زودی تعویض می کنیم

فرودگاه امام: شیشه برج مراقبت فرودگاه را به زودی تعویض می کنیم