مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-24سياسي

مشکلی برای آبگیری سد هایقر در اولین بارش باران وجود ندارد


مشکلی برای آبگیری سد هایقر در اولین بارش باران وجود ندارد و این سد با تکمیل فرایند عمرانی به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی ظهر شنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی استان فارس با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور بیان کرد: این تصور که سد هایقر در شهرستان فیروزآباد پیش از آنکه به تکمیل برسد افتتاح شده، اشتباه بوده و این سد پس از پایان عملیات عمرانی به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در افتتاحیه این سد مورد توجه برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفته بود در خصوص اراضی پایین دست این سد است که اکنون وجه لازم برای تسویه حساب با مالکان زمین های پایین دست این سد به حساب وزارت صمت واریز شده تا امکان تسویه حساب با این افراد نیز وجود داشته باشد.

رحیمی در ادامه بیان کرد: یکی از فاکتورهای اساسی در توسعه هر منطقه زیرساخت ها، به ویژه زیرساخت های انرژی آن منطقه است و سه نیروگاه خورشیدی در بخش خصوصی با اعتبار 224 میلیارد تومان سرمایه گذاری و افتتاح شد که بیش از 29 مگا وات برق را به شبکه ما اضافه و انتقال می دهد.

وی افزود: 20 هزار مگاوات برق جدید به ظرفیت نیروگاه ها در استان فارس اضافه شد که در دولت یازدهم 8 هزار مگاوات و در دولت دوازدهم 12 هزار مگاوات برق را اضافه کرده است و امروز علاوه بر اینها نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای آبگیری سد هایقر در اولین بارش باران وجود ندارد

مشکلی برای آبگیری سد هایقر در اولین بارش باران وجود ندارد