مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-24سياسي

ورود نیروهای مردمی و بسیجی برای پایان دادن به قاچاق چوب


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: در کنار نظارت در گلوگاه ها، نصب دوربین های پلاک خوان، گشت های ستادی نیز فعال شدند که امیدواریم با این روند کنترلی وضعیت خوش بین هستیم با ورود نیروهای مردمی و بسیجی شاهد کاهش .

- مجید ذکریایی امروز درباره وضعیت حفاظت از جنگل های هیرکانی شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در زمینه حفاظت بهتر از جنگل های هیرکانی شمال باتوجه به مقابله با قاچاق و جلوگیری از تصرف عدوانی، تفاهم نامه سه جانبه میان بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و سازمان جنگل ها منعقد شد  که در این زمینه کنترل، ایست و بازرسی در گلوگاه ها در بحث نظارت ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از تیر ماه امسال این تفاهم نامه آغاز شد، افزود: نظارت ها به عملکرد بهتر مجریان حفاظتی کمک خواهند کرد که با استفاده از ظرفیت می توان به حفاظت بهتر از عرصه های ملی کمک کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری بیان کرد: مشکلات واردات چوب و نبود برنامه مدونو همچنین اجرای طرح تنفس جنگل و اینکه بهره برداری از جنگل صورت نمی گیرد موجب شده تقاضا برای چوب افزایش یابد و همین موضوع موجب شد برخی به سمت شغل کاذب روی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نیروهای مردمی و بسیجی برای پایان دادن به قاچاق چوب

ورود نیروهای مردمی و بسیجی برای پایان دادن به قاچاق چوب