مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-24اقتصادي

راه اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی


خزانه دار کل کشور با اعلام خبر طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در چارچوب پروژه خزانه داری الکترونیک، از تهیه ضوابط اجرایی مورد نیاز این طرح و ابلاغ آن به بانک های عامل در آینده نزدیک خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رحمت اله اکرمی اظهار کرد: طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در اجرای قانون برنامه های پنجم و ششم توسعه و قوانین تجارت الکترونیک و مدیریت خدمات کشوری، در راستای سیاست های جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پیاده سازی دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش خزانه داری کل کشور در سیاست گذاری مدیریت اوراق مذکور گفت: در همین راستا، خزانه داری کل کشور، طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی را در چارچوب پروژه خزانه داری الکترونیک با همکاری دستگاه های ذیربط و شبکه بانکی در دستور کار خود قرار داد.

طبق اعلام وزارت اقتصاد، اکرمی ضمن قدردانی از تعاملات ارزشمند مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و سازمان امور مالیاتی افزود: ضوابط اجرایی مربوطه توسط خزانه دار کل کشور تهیه شده و به زودی به بانکهای عامل ابلاغ خواهد شد.

او در ادامه، ارائه خدمات سریع و دقیق به مردم و قطع زنجیره های واسطه در ارائه اوراق مذکور ، جلوگیری از وقوع جرائمی مانند ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی

راه اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی