مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-24اقتصادي

119 پروژه در دستور کار شهرداری بوشهر است/ آخرین وضعیت پروژه های بر زمین مانده


این شهرداری در بودجه امسال، اجرای 119 پروژه را در دستور کار دارد که از این شمار تاکنون 57 پروژه اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسین صالحیان صبح امروز در تشریح عملکرد یک سال اخیر شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: این شهرداری در بودجه امسال، اجرای 119 پروژه را در دستور کار دارد که از این شمار تاکنون 57 پروژه اجرایی شده است.

شهردار بندر بوشهر افزود: برای عمده این پروژه ها باید پیمانکار گرفته شود که یک سری شرایطی و در برنامه زمان بندی لحاظ شده است اما بااین حال برخی از پروژه ها ممکن است در مرحله نخست مناقصه برنده نداشته باشند و به تجدید مناقصه برسد و یا حتی بعد از آن نیز به مراحل انعقاد قرارداد با ترک تشریفات برسد.

وی گفت: این روند به زمان اجرا پروژه اضافه می کند اما جالب است که در سه ماه ابتدایی سال جاری عملیات اجرایی 57 پروژه بر اساس برنامه زمان بندی در بوشهر آغاز شده است.

وی افزود: در سال 99 بودجه شهرداری بوشهر 299 میلیارد تومان بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته و تمهیداتی که اندیشیده شد با اقدامی بی سابقه این میزان طی یک سال بیش از دو برابر شد.

شهردار بوشهر بیان کرد: این موضوع نشان می دهد که عزم جدی در زمینه اجرای پروژه های مختلف شهرداری بندر بوشهر به وجود آمده است و همه همکاران باید برای تحقق درآمدها اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

119 پروژه در دستور کار شهرداری بوشهر است/ آخرین وضعیت پروژه های بر زمین مانده

119 پروژه در دستور کار شهرداری بوشهر است/ آخرین وضعیت پروژه های بر زمین مانده