مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:002021-07-24اقتصادي

فرودگاه همدان پرواز مسافری ندارد


مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه درحال حاضر فرودگاه همدان پرواز مسافری ندارد، گفت: با چندین شرکت هواپیمایی برای برقراری مجدد پروازها صحبت شده اما متاسفانه استقبال نکردند و در حال حاضر هم فرودگاه همدان به صورت فعال کار خود را انجام می دهد ولی پرواز مسافری ندارد.

- قنبر خلیل پور در گفت وگو با ایسنا، از تأسیس آشیانه تعمیرات هواپیما جنب فرودگاه همدان به عنوان یک مجموعه تعمیراتی هواپیما خبر داد و افزود: این آشیانه از طرف وزارتخانه احداث خواهد شد وهواپیماهایی که نقص فنی داشته و یا آخرین پرواز خود را انجام می دهند به این مکان منتقل می شوند که تعمیرات بر روی آنها انجام شده و از قطعات آنها برای هواپیماهای دیگر استفاده کنند.

وی در تشریح آخرین وضعیت فرودگاه همدان، اظهار کرد: دو پرواز مسافری فرودگاه همدان که به صورت هفتگی انجام می شد مانند سایر فرودگاه ها در سراسر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا کنسل شده و هربار بعد از پیگیری برای برقراری این پروازهای مسافری با پیک دوم سوم و چهارم کرونا مواجه شدیم وهمچنان پرواز مشهد و کیش در همدان انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه اخیرا پروازها در سایر فرودگاه های کشور برقرار شده است، افزود: با چندین شرکت هواپیمایی برای برقراری مجدد پروازها صحبت شده اما متأسفانه استقبال نکردند و در حال حاضر هم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه همدان پرواز مسافری ندارد

فرودگاه همدان پرواز مسافری ندارد