مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 00:052021-07-23حوادث

گرما و سناریوی تلخ غرق شدگی در اصفهان


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از افزایش آمار موارد غرق شدگی طی یک ماه گذشته در استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین با بیان اینکه در تیر ماه امسال 15 نفر در استان اصفهان دچار حادثه غرق شدگی شدند که از این تعداد 7 نفر جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: در این مدت بیشترین موارد غرق شدگی به ترتیب با 5 و 3 نفر مربوط به شهرهای فلاورجان و اصفهان بود؛ سایر حوادث غرق شدگی در شهرهای لنجان، مبارکه، چادگان، سمیرم و داران بوده است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع موارد غرق شدگی در تیر ماه امسال یک مورد زن و سایر موارد مرد بودند، افزود: 4 مورد از این افراد 10 تا 20 سال، 3 مورد 20 تا 30 سال و 7 مورد 30 تا 40 سال و یک مورد 60 سال داشتند.

وی با بیان اینکه 8 مورد از حوادث غرق شدگی در این مدت در رودخانه، 5 مورد در استخر کشاورزی و 2 مورد در سد و دریاچه مصنوعی رخ داده است، گفت: تعداد موارد غرق شدگی در استان در خرداد ماه امسال 3 مورد بود که از این تعداد، 2 نفر جان باختند.

راستین با بیان اینکه آمار موارد غرق شدگی طی یک ماه گذشته افزایش داشته است، بیان کرد: هر سال با شیوع گرما شاهد افزایش آمار غرق شدگی هستیم و این زنگ هشداری است که اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرما و سناریوی تلخ غرق شدگی در اصفهان

گرما و سناریوی تلخ غرق شدگی در اصفهان