مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 22:002021-07-23اقتصادي

حدود 5میلیون ایرانی فاقد پوشش بیمه درمانی/ پوشش همگانی بیمه ظرف 4 سال آتی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر لزوم خرید راهبردی خدمات در جهت ساماندهی منابع بیمه ای، درعین حال درباره پوشش بیمه همگانی سلامت، گفت: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی که داریم فکر می کنیم در چهار سال آینده پوشش بیمه همگانی نزدیک به 100 درصد برسد.

دکتر محمدمهدی ناصحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کشور ایران در شاخص های بیمه ای در حوزه پوشش بیمه همگانی وضع نسبتا خوبی دارد، گفت: امیدواریم در پوشش همگانی جمعیت، طی چهار سال آتی به سطح بسیار بالایی در دنیا برسیم.

الان در بحث پوشش بیمه ای روستاییان، کارکنان دولت و سایر اقشار تقریبا پوشش 100 درصدی داریم و تنها پوشش همگانی می ماند که یک صندوق مجزا است.

البته در این بخش هم 100 درصد اعلام آمادگی کردیم که این کار را انجام دهیم، اما هنوز بخشی از جمعیت یعنی حدود 4 تا 5 میلیون نفر در آمارهای ما به عنوان بیمه شده نیستند و با سایر بیمه ها هم همپوشانی ندارند که مکررا اعلام کردیم مردم حداقل در دوران کرونا بیایند بدون هزینه بیمه شوند که درمان شان مشمول خدمات بیمه سلامت باشد و این شاخص ما هم تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 5میلیون ایرانی فاقد پوشش بیمه درمانی/ پوشش همگانی بیمه ظرف 4 سال آتی

حدود 5میلیون ایرانی فاقد پوشش بیمه درمانی/ پوشش همگانی بیمه ظرف 4 سال آتی