مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 19:502021-07-23سياسي

ادامه ممنوعیت ورود گردشگران خارجی به ایران


با وجود اعلام قبلی معاون گردشگری برای بازگشایی مرزها به روی گردشگران خارجی از نیمه تیرماه، اما نماینده وزارت امور خارجه می گوید: ویزای توریستی به دستور ستاد ملی کرونا همچنان صادر نمی شود و متوقف است.

- با وجود اعلام قبلی معاون گردشگری برای بازگشایی مرزها به روی گردشگران خارجی از نیمه تیرماه، اما نماینده وزارت امور خارجه می گوید: ویزای توریستی به دستور ستاد ملی کرونا همچنان صادر نمی شود و متوقف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری ـ معاون گردشگری ـ برای معرفی ایران به عنوان مقصد گردشگری ایمن اقدام کنند و نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاسیسات گردشگری داشته باشند، اما از ستاد ملی کرونا هنوز مصوبه ای در ارتباط با صدور ویزای توریستی بیرون نیامده است.

اگرچه مرزها باز بوده و پروازهای بین المللی به بیش از 20 کشور برقرار است.

علیرضا سالاریان ـ رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان ـ در پیش سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران تایید کرد که ویزای گردشگری ایران درحال حاضر با توجه به بخشنامه های ستاد کرونا ملی محدود شده است.

او تاکید کرد که وزارت امور خارجه رأسا درباره صدور ویزا تصمیم نمی گیرد و اکنون هم به خاطر دستور ستاد ملی کرونا صدور ویزا محدود شده است و هرگاه درباره هر کشوری دستوری داده شود براساس آن عمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ممنوعیت ورود گردشگران خارجی به ایران

ادامه ممنوعیت ورود گردشگران خارجی به ایران