مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-23اقتصادي

اکسیر؛ عملکردی متمایز با نتایج درخشان


شرکت داروسازی اکسیر از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ دارویی شستا در سه ماهه اول سال 1400 موفق به ثبت رکورد فروش 3200 میلیارد ریالی شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است.

- محسن کردی مدیر عامل این شرکت، دستیابی به سود 1050 میلیارد ریالی در سه ماهه اول 1400 را نقطه عطفی در کارنامه داروسازی اکسیر عنوان و خاطرنشان کرد: سود این شرکت در سال 99 با رشد 1281 درصدی نسبت به سال 96 به حدود چهارصد میلیارد تومان رسید، ضمن اینکه فروش صادراتی این شرکت در سه ماهه اول بالغ بر 244 درصد رشد نشان می دهد.

وی به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های زیرمجموعه شستا، رشد متوازن در همه حوزه ها را یکی از اصول راهبردی این شرکت دانست و افزود: این شرکت موفق به تولید 7 محصول جدید در سه ماهه اول سال 1400 شد و در سه سال اخیر بالغ بر 50 محصول جدید وارد بازار دارویی کشور کرده است که از مهمترین آن ها تولید داروی تزریقی ویال رمدسیویر با برند اکسیرال برای درمان بیماران کرونایی و همچنین ویال لئوفلیزه رمی فنتانیل با برند رپاکسیر که در بیهوشی کاربرد دارد و برای اولین بار در کشور تولید شد و صرفه جویی ارزی چهار میلیون دلاری را در سال در پی داشته است.

کردی ادامه داد: در سه سال اخیر شرکت داروسازی اکسیر از سودآورترین شرکت های دارویی ایران بوده است و در سال 1398 به عنوان سودآورترین شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسیر؛ عملکردی متمایز با نتایج درخشان

اکسیر؛ عملکردی متمایز با نتایج درخشان