مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:552021-07-23اقتصادي

رکورد حمل کالاهای اساسی از بندر امام شکسته شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: رکورد حمل روزانه کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور برای نخستین بار در سال جاری شکسته شد.

- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: رکورد حمل روزانه کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور برای نخستین بار در سال جاری شکسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، عادل دریس افزود: برای نخستین بار 57 هزار و 500 تن کالای اساسی در یک روز توسط شبکه ناوگان حمل و نقل جاده ای و ریلی از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور حمل شد که این میزان خروجی کالا، بالاترین حجم خروجی کالا از بندر امام در سال جاری بوده است.

وی تعداد کامیون ها و واگن های حامل کالاهای وارداتی را که کالاهای اساسی از بندر امام (ره) حمل کردند را 2 هزار و 423 دستگاه عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه افزود: این نخستین بار در سال جاری است که میزان حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور، از میزان تخلیه بار از کشتی ها پیشی می گیرد.

دریس گفت: تشریفات قانونی برای خروج بیش از 2 میلیون تن کالای اساسی از بندر امام (ره) انجام شده است.

در یک ماه اخیر هیئت هایی از طرف رییس جمهوری منتخب، سازمان بازرسی کشور، معاون وزیر کشور، استانداری خوزستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اعضای کمیسیون کشاورزی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد حمل کالاهای اساسی از بندر امام شکسته شد

رکورد حمل کالاهای اساسی از بندر امام شکسته شد