مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:552021-07-23اجتماعي

نصب تابلو های هشدار در مسیر گردشگری آب ملخ


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طراحی، تهیه و نصب بنر و تابلوهای هشدار دهنده و ایمنی در مسیر حرکت از روستای هدف گردشگری آب ملخ تا چشمه تخت سلیمان در شهرستان سمیرم انجام شد.

- سعید سلیمانیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: روستای هدف گردشگری آب ملخ ، چشمه و آبشار  تخت سلیمان یکی از پدیده های کم نظیر طبیعی این شهرستان است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت قرار گرفته و آن ها پس از حضور در روستا و طی کردن یک مسیر پیاده روی نیم ساعت به محل چشمه و آبشار که در بین بازدید کنندگان و مردم به  آبشار دو طبقه نیز مشهور است، رسیده و از آن دیدن  می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمیرم افزود: مسیر دسترسی یک مسیر زیبا و دیدنی است که  از کنار حاشیه رودخانه و در قسمت هایی  از میان باغات و دیگر درختان خودرو طبیعی عبور کرده، ولی در عین حال در قسمت هایی کم عرض است که گردشگران بایستی در حین حرکت موارد ایمنی رعایت و با تجهیزات مورد نیاز از جمله کفش و لباس مناسب مسیر را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا در فواصل مختلف این مسیر خصوصاً مکان هایی که احتمال خطر وجود دارد بنرها و تابلوهای هشدار دهنده ایمنی توسط اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلو های هشدار در مسیر گردشگری آب ملخ

نصب تابلو های هشدار در مسیر گردشگری آب ملخ