مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-23سياسي

احتمال اعزام محدود زائران به عراق در محرم و صفر


متاسفانه در ایامی که اعزام زائران عتبات به صورت رسمی تعطیل شده است برخی به صورت غیر مجاز این اعزام ها را با ویزاهای غیر زیارتی انجام می دهند که هزینه های بسیاری به زائران تحمیل کرده است.

- رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به موافقت مشروط وزارت بهداشت برای اعزام هوایی زائران به عتبات گفت: در مذاکره با طرف عراقی پیگیر اعزام محدود زائران در ماه های محرم و صفر به عتبات هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت در گفت و گویی به تبیین بررسی موضوعات مختلف در خصوص سفرهای زیارتی حج تمتع، عمره مفرده و اعتاب مقدسه پرداختند.

علی رضا رشیدیان با بیان اینکه معاون وزیر بهداشت در نامه ای هفت ماده ای به سازمان حج و زیارت اعلام کرد که با رعایت این مواد با اعزام هوایی زائران به عتبات عالیات موافقت شده است، افزود: هفته گذشته و قبل مراسم عرفه معاون سازمان حج زیارت در سفر به عراق با وزیر گردشگری این کشور مذاکراتی درباره کلیات تفاهم نامه ای که تهیه شده انجام داد و با توجه به تعطیلی 10 روزه در عراق قرار شد مذاکرات پس از پایان تعطیلات ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اعزام محدود زائران به عراق در محرم و صفر

احتمال اعزام محدود زائران به عراق در محرم و صفر