مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-23سياسي

راه حل مشکلات مردم مدیریت جهادی است


لازم است برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات مردم خوزستان با مدیریت جهادی و درست، در بلند مدت صورت گیرد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: لازم است برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات مردم خوزستان با مدیریت جهادی و درست، در بلند مدت صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروی انقلاب اسلامی در سال 1358 ، اظهار کرد: نهاد نماز جمعه یک نهاد بابرکت است که هم برای دنیای انسان و هم برای آخرت انسان تاثیرگذار است، متاسفانه برکت روز جمعه و حضور در نماز جمعه در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است، خداوند در قرآن کریم می فرماید که ای مومنین وقتی صدای اذان روز جمعه بلند می شود، برای ذکرخدا و نماز بشتابید و هر چه انسان را از نماز جمعه باز می دارد را رها کنید.

وی با اشاره وضعیت تاسف بار تنش آبی در استان خوزستان، گفت: این وضعیت مربوط به امسال و چند سال گذشته نیست، این وضعیت از دهه هفتاد در این استان وجود داشته است، استانی که از دهه هفتاد برای آب مشکل داشته است و دولت های گذشته به قول های که در این خصوص داده اند عمل نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: ما مردم استان ایلام، درد خوزستان را به خوبی درک می کنیم، چون مردم ایلام هم محروم هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات مردم مدیریت جهادی است

راه حل مشکلات مردم مدیریت جهادی است