مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-23سياسي

مسائل درمانی و بهداشتی لامرد را نباید سیاسی کرد


اجازه نمی دهم مسائل درمانی و بهداشتی لامرد سیاسی شود.

- ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه لامرد ضمن دعوت همگان به رعایت تقوی الهی، به سالروز ولادت امام هادی (ع) اشاره کرد و گفت: امام هادی (ع) در 14 ذی الحجه و در سال 212 هجری قمری در مدینه متولد شد، که برهه ای بسیار سخت از دوران عباسی به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه عباسی ها حرم سیدالشهدا را شخم زده و تخریب کردند، افزود: در آن دوران که متوکل عباسی به نماد مقاومت و شهادت با آن خوی وحشی گری حمله می کرد، رشد تشیع نیز درآن زمان آغاز شد، زیرا شیعیان مرتباً با امام در تماس بودند.

امام جمعه لامرد همچنین به پنجم مردادماه 67 سالروز عملیات مرصاد، و روزی که منافقین خواستند دو روزه تهران را تسخیر کنند اشاره کرد و گفت: نیروهای اسلام و شهید صیادشیرازی در اسلام آباد غرب، کمین گاهی را درست کردند که کمر منافقین را شکست، و تا به امروز بیان جرأت این عملیات را ندارند.

حجت الاسلام حسین زاده به برگزاری اولین نمازجمعه کشور اشاره کرد و گفت: در پنجم مردادماه 58 اولین نمازجمعه کشور توسط ابوذر زمان، حضرت آیت الله طالقانی اقامه شد.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام، یک دین اجتماعی است، تصریح کرد: نمازجمعه میعادگاه مسلمانان برای تصمیم گیری امور و تجمع مسلمانان است و مردم در اجتماع روزانه در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل درمانی و بهداشتی لامرد را نباید سیاسی کرد

مسائل درمانی و بهداشتی لامرد را نباید سیاسی کرد