مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-23اجتماعي

برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی در خراسان شمالی


مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی با 271 شرکت کننده برگزار شد که واجدین شرایط بعد از یکسال آموزش به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی مودی، در حاشیه بازدید از فرآیند آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: 303 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که 273 نفر واجد شرایط بودند و امروز 271 نفر در آزمون حاضر شده اند.

وی گفت: همه افرادی که در این آزمون حدنصاب را کسب کنند به معلم پیمانی تبدیل وضعیت شده و بعد از گذراندن یک سال دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان، به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: محدودیت به کارگیری در این جمع وجود ندارد مگر اینکه خود فرد حداقل نمره را کسب نکند.

وی ادامه داد: 16 هزار همکار فرهنگی در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 507 نفر معلم حق التدریس بوده و حدود یک هزار آموزش دهنده نیز بعد از طرح سال 92 وجود دارد.

مودی گفت: استخدامی امسال 23 درصد افزایش سهمیه داشته و همچنین با پیگیری های همکاران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 326 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان جذب شد.

  وی تعداد دانش آموزان خراسان شمالی را 180 هزار و 238 نفر ذکر کرد و افزود: برآورد می شود 6 هزار نفر به این تعداد افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی در خراسان شمالی

برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی در خراسان شمالی