مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-23سياسي

مطالبات به حق مردم باید برآورده شود


امام جمعه ایلام با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم خوزستان، گفت: مطالبات به حق مردم باید برآورده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: نهاد نماز جمعه یک نهاد بابرکت است که هم برای دنیای انسان و هم برای آخرت انسان تاثیرگذار است.

وی گفت: متاسفانه برکت روز جمعه و حضور در نماز جمعه در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است، خداوند در قرآن کریم می فرماید که ای مومنین وقتی صدای اذان روز جمعه بلند می شود، برای ذکرخدا و نماز بشتابید و هر چه انسان را از نماز جمعه باز می دارد را رها کنید.

امام جمعه ایلام با اشاره وضعیت تاسف بار تنش آبی در استان خوزستان، بیان کرد: این وضعیت مربوط به امسال و چند سال گذشته نیست، این وضعیت از دهه هفتاد در این استان وجود داشته است، استانی که از دهه هفتاد برای آب مشکل داشته است و دولت های گذشته به قول های که در این خصوص داده اند عمل نکرده اند.

کریمی تبار یادآور شد: ما مردم استان ایلام، درد خوزستان را به خوبی درک می کنیم، چون مردم ایلام هم محروم هستند، مردم استان خوزستان در طول 8 سال دفاع مقدس پایمردی خود را در برابر دشمن بعثی نشان دادند، مردم ایلام و خوزستان در کنار هم بودند و در برابر دشمن مقاومت کرده اند، اکنون رسیدگی ویژه به استان خوزستان لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات به حق مردم باید برآورده شود

مطالبات به حق مردم باید برآورده شود