مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-23ورزشي

بخش «ریز» مورد کم مهری قرار گرفته است


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه بخش ریز در زمان هایی مورد توجه قرار نگرفت و باید در جاهایی که مورد کم مهری قرار گرفته است که باید در حوزه های مختلف زیر ساخت های آن احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، حجت الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع ورزشکاران و مسؤولین ورزشی بخش ریز در شهرستان جم با اشاره به بستر و ظرفیت های ورزشی شهرستان اظهار داشت: اکنون تیم پارس جنوبی روند بسیار افزود: باید از ظرفیت تیم پارس جنوبی در کل حوزه انتخابیه استفاده شود که در این راستا برنامه ریزی کرده و نشست هایی برای منظور انجام شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: اگر ورزش تقویت شود باعث شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب ها و مسائل حاشیه ای خواهد شد و برای همین امر است که در اعتبارات اخذ شده توجه ویژه ای به امر ورزش داشتیم.

احمدی قول مساعد جهت توجه به وزرش داد و گفت: در این امر به خصوص برای باشگاه پارس جنوبی وقت گذاشتیم و کار کردیم؛ به مردم خطه قهرمان پرور ریز هم قول می دهم که در کنار شما هستیم و از شما حمایت خواهم کرد تا آنچه حق مسلم آنهاست در اختیارشان قرار گیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بخش ریز متاسفانه در زمان هایی مورد توجه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش «ریز» مورد کم مهری قرار گرفته است

بخش «ریز» مورد کم مهری قرار گرفته است