مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-23سياسي

دشمن از زخم های موجود در کشور سوءاستفاده می کند


امام جمعه قیدار سوءاستفاده دشمن از زخم ها را طبیعی دانست و گفت: گرانی های لجام گسیخته و بازار رها شده و قصه پرغصه آب که این روزها در خوزستان نجیب و صبور جریان دارد از این نوع زخم ها است که باید این روزها بیش از هرزمان مراقب باشیم تا با بصیرت ملی و هوشمندی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با توصیه به همه نمازگزاران برای رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا به معنای احساس مسؤولیت در برابر پروردگار و عدم بی تفاوتی درباره جامعه و عقاید مردم است.

امام جمعه قیدار با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم افزود: غدیر خم تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه غدیر تاریخ سعادت بشریت و یک پیمانی است برای ادامه راه انبیاء و اوصیاء و دشمنان غدیر فقط دشمن علی علیه السلام نیستند بلکه دشمن هدایت و سعادت بشریت محسوب می شوند.

وی ادامه داد: روز غدیر روز اکمال دین است، چون در این روز جانشین و خلافت پیامبر اکرم تثبیت شد و نه فقط حضرت علی علیه السلام به عنوان امام بعد از پیامبر صلی الله علیه و آله، بلکه سلسله نوارنی امامت و ولایت به همه عالمیان معرفی شد و نعمت تمام شد به آن خاطر که حجت بر مردم تا روز قیامت تمام شد و امید دشمنان که فکر می کردند با رحلت پیامبر اکرم دین خدا محو می شود و از بین می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از زخم های موجود در کشور سوءاستفاده می کند

دشمن از زخم های موجود در کشور سوءاستفاده می کند