مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-23اقتصادي

کشف 700 دستگاه ماینر در استان بوشهر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف 700 ماینر جدید شمار ماینرهای غیرمجاز کشف شده در این استان به 2 هزار دستگاه رسید.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف 700 ماینر جدید شمار ماینرهای غیرمجاز کشف شده در این استان به 2 هزار دستگاه رسید.

غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز از نیمه دوم پارسال با هدف پایداری بیشتر برق مشترکان آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: در روزهایی که صنعت برق به دلیل گرمای هوا و همچنین کاهش تولید برای تامین برق مشترکان شرایط نامناسبی را تجربه می کند جمع آوری ماینرها یک کمک بزرگ برای تامین برق پایدار مشترکان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: شرکت توانیر در یک رویکرد تشویقی برای آنهایی که افراد استفاده کننده از ماینرهای غیرمجاز را گزارش کنند تا سقف 20 میلیون تومان پاداش تعیین کرده است.

حشمتی با اشاره به اینکه گزارش کردن افراد استفاده کننده از ماینر غیرمجاز خدمتی بزرگ در راستای تامین برق پایدار است، عنوان کرد: افرادی که نسبت به معرفی استفاده کنندگان از ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند اسامی و هویت آنها محفوظ خواهد و در این زمینه جای هیچگونه نگرانی برای آنها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 700 دستگاه ماینر در استان بوشهر

کشف 700 دستگاه ماینر در استان بوشهر