مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-23سياسي

مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم حضور مسئولان در نماز جمعه، گفت: انتظار می رود مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: حضور مسئولان در صف نخست نماز جمعه می تواند اقشار مختلف مردم را به حضور در این آیین باشکوه تشویق کند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات موجود جامعه نیازمند رییس جمهور انقلابی و جهادی است، گفت: راه حل مشکلات موجود جامعه وجود رییس جمهوری انقلابی و جهادی است تا مردم را از این شرایط نجات داده و پیگیر مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام قریشی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد: رییس جمهور آینده باید مطالبات رهبری را الویت کار خود قرار داده و در کنار مسئولان هر استان ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه را شناسایی کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولان باید با بهره گیری از این ظرفیت ها، تقویت پتانسیل ها نسبت به رفع مشکلات هر استان اقدام کند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر،، بیان کرد: فضای عمومی شهر و جامعه باید حال و هوای غدیر به خود بگیرد و همه مردم و سازمان ها و نهادها پای کار باشند و این مناسبت را به نحو شایسته و مطلوب گرامی بدارند چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند

مسئولان در صف اول نماز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند