مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-23سياسي

اعتراضات را باید از راه های قانونی دنبال کرد


رییس حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به اینکه باید اعتراضات را از راه های قانونی دنبال کرد، گفت: همه افراد اشد مجازات را برای اغتشاشگران وقایع اخیر درخواست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدعلی جزایری پیش از ظهر امروز جمعه در مراسم تشییع شهید مدافع وطن ضرغام پرست در محل مسجد فاطمه الزهرا ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: با مرگ شهدا در حقیقت آنها در راه خدا زنده تر می شوند و مهمان خدا هستند؛ نباید فکر کنیم که شهدا مرده اند بلکه راه آنها تداوم دارد.

وی افزود: طی روزهای اخیر روحانیون هم برای حل مشکل آب در صف مقدم اعتراض بودند و مطالبه آنها از دولت رفع هرچه سریع تر این مشکل بود.

رییس حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: ولی این شهید والامقام به چه جرم و گناهی به شهادت رسید؛ آن شهید حتی اسلحه نداشت یعنی اینقدر خبیث و بدجنس بودند که این افراد با دست خالی او را به شهادت رساندند.

آیت الله جزایری با اشاره به اینکه برخی افراد به عنوان جاسوس دشمن به دنبال اغتشاش هستند، ادامه داد: اینها ستون پنجم دشمن هستند و به آنها هشدار می دهم که توبه کرده و به دامن ملت بپیوندند وگرنه مجازات جاسوس و عامل دشمن در شرع مقدس اسلام بسیار سخت و محارب محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات را باید از راه های قانونی دنبال کرد

اعتراضات را باید از راه های قانونی دنبال کرد