مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-23سياسي

اعتراضات مردم خوزستان از حساب فرصت طلبان مزدور جداست


امام جمعه شهرپیر با بیان اینکه خوزستان سال ها سنگر بزرگ دفاع از ایران بوده است، گفت: اعتراضات مردم این استان از حساب فرصت طلبان مزدور جداست.

- ، حجت الاسلام سید عبدالله مؤمنی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر شهرپیر با اشاره به ناآرامی های استان خوزستان در جریان بی آبی اظهار داشت: ایران از هزاران سال پیش با کم آبی مواجه بوده، اما ایرانیان همیشه آب را با ساخت سازه هایی مانند احداث سد، جورمله، کاریز مدیریت کرده اند.

وی افزود: از سه دهه قبل، مدیریت منابع آب در ایران دچار کم تدبیری و سوء تدبیر شده و بدون یک نقشه راه درست اقدامات خود را به پیش برده است.

خطیب جمعه شهرپیر تصریح کرد: بعید نیست که بخشی از نفوذ دشمن در ایران در بدنه کارشناسی و مدیریتی آب و خاک بوده باشد مانند آنچه که در محیط زیست در سال های اخیر کشف و افشا شد.

حجت الاسلام مؤمنی تبار بیان کرد: خوزستان بزرگ و سرافراز در این سال ها کم مهری ها و غفلت ها و سوء مدیریت های زیادی را متحمل شده است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی یادآور شد: هم اکنون 20 شهر و بیش از 700 روستا در این استا با مشکل تنش آبی شدید و کمبود آب روبروست که می طلبد تدبیری مناسب برای حل این معضل در دولت جدید اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات مردم خوزستان از حساب فرصت طلبان مزدور جداست

اعتراضات مردم خوزستان از حساب فرصت طلبان مزدور جداست