مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-23سياسي

اعضای شوراها از درگیری های بی نتیجه پرهیز کنند/ جاسک در معرض یک تحول عظیم است


نام جاسک بین المللی شده است و باید برای تحولات بزرگ در این شهرستان آماده شویم و بهترین نقش در این میان بر دوش شوراها است که از درگیری بی نتیجه پرهیز کنند و به فکر آبادانی شهرشان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در نشست با منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای جاسک و لیردف، عنوان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارند و باید به نحو مطلوب آن را انجام دهند.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه خط انتقال نفت از گوره به جاسک و پایانه صادرات نفت در سواحل مکران، ادامه داد: اجرای این ابرپروژه، کار بسیار بزرگی هم برای کشور و به ویژه برای سواحل مکران و شهرستان جاسک بود و توان جدیدی به صادرات نفت ایران بخشید.

استاندار هرمزگان با اشاره به دیگر پروژه های در حال اجرا در شهرستان از جاسک از جمله سه مجموعه پتروپالایش، افزود: این اقدامات موجب شده شهرستان جاسک در معرض تحول و توسعه اقتصادی و صنعتی و اشتغال زایی بزرگی قرار گیرد و منطقه مکران، کانون توجه ایران خواهد بود.

همتی تصریح کرد: بزرگترین بندر کشور قرار است در این منطقه احداث شود که ظرفیت 150 تا 200 میلیون تن، واردات و صادرات کالا را خواهد داشت و همچنین راه آهن به این منطقه خواهد آمد و حمل و نقل زمینی و هوایی آن توسعه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شوراها از درگیری های بی نتیجه پرهیز کنند/ جاسک در معرض یک تحول عظیم است

اعضای شوراها از درگیری های بی نتیجه پرهیز کنند/ جاسک در معرض یک تحول عظیم است