مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-23سياسي

گلایه مقام معظم رهبری از مسئولان درباره آب خوزستان


آیت الله خامنه ای دربار واکسن کرونا گفت: در کنار تولید داخل ناگزیر از تولید خارجی مطمئن نیز استفاده می کنیم، اما باید با تمرکز و تلاش بر روی تولید داخل جلوی منتظر و معطل ماندن مردم را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خامنه ای دات ای آر، آیت الله خامنه ای با اشاره به مشکلات مردم خوزستان افزودند: اکنون که دستگاه های دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند، و همچنین دولت بعدی که بر سر کار خواهد آمد، کار ها را به صورت جدی دنبال کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز پس از دریافت نوبت دوم واکسن کوو ایران برکت با تشکر از مجاهدت های مجموعه های بهداشت و درمان در مقابله با بیماری و بخصوص از زحمات دانشمندان و محققان در تولید واکسن داخلی، بر لزوم استمرار رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تا توقف شیوع بیماری تأکید کردند و در ادامه با اشاره به مشکلات عمیقاً دردآورد مردم وفادار استان خوزستان در زمینه آب، مسئولان دستگاه های دولتی و غیردولتی را موظف کردند به صورت جدی رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم خوزستان را دنبال کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای اختلال ایجاد شده در دسترسی مردم به واکسن را عمدتاً ناشی از بدقولی فروشندگان خارجی واکسن خواندند و گفتند: این مسئله یک بار دیگر به مردم و مسئولان کشور یادآوری کرد که تکیه به دیگران موجب بروز مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مقام معظم رهبری از مسئولان درباره آب خوزستان

گلایه مقام معظم رهبری از مسئولان درباره آب خوزستان