مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-23اجتماعي

تیغ زنی147 کیلومتر راه روستایی خسارت دیده از سیلاب در جیرفت


رییس اداره راهداری شهرستان جیرفت از تیغ زنی 147 کیلومتر راه روستایی و عشایری و بازگشایی راه ارتباطی 21 روستا و آبادی در بخش جبالبارز این شهرستان خبر داد.

- اکبر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: از چند روز گذشته با اعزام 3 دستگاه گریدر، بلدوزر و لودر به مناطق کوهستانی بخش جبالبارز راه مناطق روستایی این منطقه که بر اثر سیل خسارت دیده بود، تیغ زنی و بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری  شهرستان جیرفت با بیان اینکه بارندگی های اخیر در ارتفاعات جبالبارز موجب خسارت به بیش از 200 کیلومتر از راه های روستایی شده است، عنوان کرد: کار تیغ زنی این محورها همچنان با اولویت راه های پر خسارت و دارای سکنه بیشتر ادامه دارد.

  وی 60 درصد راه های روستایی بخش جبالبارز را در مناطق کوهستانی سخت گذر عنوان کرد و گفت: بیش از 2 هزار کیلومتر راه خاکی در شهرستان جیرفت وجود دارد که بیش از 70 درصد این مسیرها کوهستانی و صعب العبور هستند.

سلیمانی افزود: باران های فصلی به ویژه در این فصل موجب ورود خسارت به راه های روستایی خاکی به ویژه مناطق کوهستانی می شود از این رو به محض اطلاع از خسارت به راه ها، عملیات تیغ زنی محورها در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ زنی147 کیلومتر راه روستایی خسارت دیده از سیلاب در جیرفت

تیغ زنی147 کیلومتر راه روستایی خسارت دیده از سیلاب در جیرفت