مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-23بين الملل

تشکیل کمیته بین المللی تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی/ فلسطین استقبال کرد


وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی مستقل برای بررسی نقض های رژیم صهیونیستی نشان دهنده پافشاری جامعه بین المللی برای اجرای قوانین بین المللی و حمایت از حقوق بشر فلسطین است.

- وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی مستقل برای بررسی نقض های رژیم صهیونیستی نشان دهنده پافشاری جامعه بین المللی برای اجرای قوانین بین المللی و حمایت از حقوق بشر فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی مستقل برای بررسی نقض های اسراییل نشان دهنده پافشاری جامعه بین المللی برای اجرای قوانین بین المللی و حمایت از حقوق بشر فلسطین است.

این کمیته تمام نقض های حقوق بشر از سوی اسراییل و دلایل ریشه ای آن از جمله تبعیض نژادی و سرکوب براساس هویت را بررسی خواهد کرد.

در این بیانیه بر اهمیت ایجاد مکانیزم هایی برای مجازات رژیم صهیونیستی و مشخص کردن عاملان جنایت ها و آمادگی فلسطین برای ارائه تمام اطلاعات لازم جهت حمایت از روند حقوقی برای مقابله با جنایت های این رژیم از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته بین المللی تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی/ فلسطین استقبال کرد

تشکیل کمیته بین المللی تحقیقات درباره جنایات رژیم صهیونیستی/ فلسطین استقبال کرد