مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 04:002021-07-23دانش

پذیرش پزشکی از کارشناسی از دستور کار خارج شد


معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه روال پذیرش در رشته پزشکی نباید قربانی کنکور شود، گفت: موضوع پذیرش پزشکی از دوره کارشناسی از دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علی اکبر حق دوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی شاید بیش از 10 جلسه در این مورد بحث شد، نتایج طرح های تحقیقاتی و نظر خبرگان داخل و خارج کشور در این زمینه صحبت کرده بودند ارائه شد به عنوان یکی از سیاست های که می تواند بر کنکور تاثیر بگذارد مطلبی آماده شد که متن آخر آن این بود که حداکثر 30 درصد ظرفیت پذیرش پزشکی از کارشناسی اختصاص پیدا کند.

ماده 8 مصوبه ساماندهی کنکور از دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی خارج شد وی افزود: اما بعد از صحبت ها و اتفاقاتی که افتاد به نظر رسید این مسئله آنقدر پیچیده و ابعاد مختلف دارد که بهتر است از دستور کار خارج شود و بقیه سیاست های مربوط به اصلاح کنکور مصوب شود و این یک ماده باقی بماند تا بیشتر روی آن کار کارشناسی شود و یک تصمیم پخته تری گرفته شود.

به این ترتیب ماده 8 مصوبه ساماندهی کنکور از دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی خارج شد.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم بررسی بیشتر موضوع پذیرش دانشجوی پزشکی از دوره کارشناسی یادآور شد: گرفتن دانشجوی پزشکی از دوره کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش پزشکی از کارشناسی از دستور کار خارج شد

پذیرش پزشکی از کارشناسی از دستور کار خارج شد