مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-23بين الملل

خوزستان پنجشنبه شب آرام بود


برخی شهرهای استان خوزستان چند شبی است که به بهانه تنش آبی شاهد اعتراضات و بعضا اغتشاشات بوده ولی شامگاه پنجشنبه این استان شب آرام و بدون تجمعی را سپری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اکنون که آبرسانی در خوزستان بصورت گسترده درحال وقوع است و آرامش به مردم بازگشته جریان معاند و برانداز با انتشار کلیپ های مختلف جعلی و نشر آنها در فضای مجازی و بعضا پخش از شبکه های ماهواره ای بدنبال استمرار خشونت و القای کشته سازی است در حالی که به جز چند تجمع پراکنده محدود در ماهشهر و شادگان شامگاه پنجشنبه تمام شهرهای خوزستان آرام و بدون تنش بود.

گزارشهای میدانی خبرنگاران ایرنا حاکیست با توجه به جاری شدن آب در رودخانه کرخه نور از روز گذشته اعتراضات در اغلب شهرهای خوزستان درغرب استان فروکش کرد و امشب هم مابقی شهرها به آرامش رسیدند.

استاندار خوزستان به همراه فرمانده سپاه استان روز پنجشنبه به ایذه رفتند و پس از دیدار با بزرگان این شهرستان قول دادند مشکلات آبی آنها را پیگیری کنند و همین امر در آرام کردن مردم ایذه که دو شب پیاپی نا آرام بود نقشی موثر داشت.

همچنین روز گذشته استاندار خوزستان با جمعی از بزرگان و شیوخ عرب شهرهای غرب استان دیدار کرده و همین امر در آرام کردن مردم تاثیر گذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان پنجشنبه شب آرام بود

خوزستان پنجشنبه شب آرام بود