مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 02:102021-07-22دانش

بیماران پروانه ای نگران کمبود پانسمان نباشند


سازمان غذا و دارو اعلام کرد تمام محموله های پانسمان تامین شده بیماران EB در انبارهای وزارت بهداشت موجود است.

- ، نظر به امتناع شرکت سوئدی تولید کننده پانسمان بیماران EB به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم و بیماران ایرانی و به رغم تمام محدودیت ها در تأمین این نوع پانسمان ها، با تلاش وزارت بهداشت یک محموله شامل 12 قلم پانسمان با همکاری سازمان یونیسف در فروردین 99 تحویل وزارت بهداشت (انبار هیأت امنا صرفه جویی ارزی) شد.

بر این اساس تمامی پانسمان های محموله اهدایی سازمان یونیسف وارد انبار هیأت امنای ارزی شد و به منظور توزیع مناسب، اداره کل تجهیزات پزشکی بر اساس میزان نیاز ماهانه بیماران اعلامی توسط مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان، اقدام به صدور حواله توزیع به هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران کرده و طبق حواله های صادره به مدت 4 ماه مستقیماً تحویل خانه EB شد.

همچنین مقرر شد پانسمان های مورد نیاز بیماران در مراحل بعدی مطابق روال گذشته و متناسب با نیاز بیماران از طریق دانشگاه ایران به خانه EB تحویل شود.

با توجه به اینکه عرضه این کالای پزشکی اساسی بصورت یارانه ای تأمین و برای مصرف کنندگان رایگان می باشد لذا باید با مدیریت صحیح و دقیق توزیع شود تا ضمن پیشگیری از هر گونه سوءاستفاده به سهولت در دستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران پروانه ای نگران کمبود پانسمان نباشند

بیماران پروانه ای نگران کمبود پانسمان نباشند