مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-22ورزشي

نام، هویت است، فروشی نیست


اگر فوتبال از یک بازی صرف به یک صنعت تبدیل شده و با سیاست و فرهنگ و جامعه شناسی گره خورده و غم و شادی به همراه دارد و احساسات میلیون ها نفر با یک گل برانگیخته می شود به خاطر جنبه های فراورزشی آن است و آن هم نیست مگر همین جنبه های جامعه شناختی و جا دارد از .

- اگر فوتبال از یک بازی صرف به یک صنعت تبدیل شده و با سیاست و فرهنگ و جامعه شناسی گره خورده و غم و شادی به همراه دارد و احساسات میلیون ها نفر با یک گل برانگیخته می شود به خاطر جنبه های فراورزشی آن است و آن هم نیست مگر همین جنبه های جامعه شناختی و جا دارد از زنده یاد دکتر حمیدرضا صدر یاد شود که به خاطر همین توجه، متفاوت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: در پی صعود خیره کننده تیم هوادار با هدایت و مالکیت رضا عنایتی از لیگ دسته اول فوتبال ایران به لیگ برتر، زمزمه هایی به گوش می رسد که به دنبال خرید امتیاز آن هستند و اعداد متفاوت و وسوسه کننده ای هم اعلام یا شنیده شده است.

با اصل فروش هیچ مجموعه/ شرکت/ باشگاه/ بنگاهی نمی توان مخالف بود؛ چرا که یکی از اهداف برخی از صاحبان باشگاه ها و تیم ها از صعود می تواند همین واگذاری باشد یا شاید سرمایه گذار و حامی مالی نخواهد یا نتواند هزینه های سنگین حضور در رقابت های لیگ برتر را تحمل کند یا نخواهد یا نتواند در اندیشه قهرمانی یا کار کردن با با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام، هویت است، فروشی نیست

نام، هویت است، فروشی نیست