مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-22پزشكي

کوو ایران برکت انتخابِ دیّری ها


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در 10 روز از توزیع واکسن کوو ایران برکت 900 دوز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان دیر تزریق شده است و شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از واکسن ساخت کشورمان هستیم.

- احمد آخوندی در گفتگو با خبرنگار فارس در دیر اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و 100 نفر مشمول گروه هدف شبکه بهداشت و درمان برای تزریق واکسن دریافت کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در ارتباط با واکسن کوو ایران برکت بیان کرد: در 10 روز از توزیع واکسن کوو ایران برکت 900 دوز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان دیر تزریق شده است و شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از این واکسن ساخت کشورمان هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان دیر گفت: این مراکز در شهرهای بردستان، دوراهک، آبدان و بردخون در مراکز خدمات جامع سلامت و در بندر دیّر در محل استادیوم ورزشی و سالن هیئت پینگ پنگ برقرار است.

آخوندی توضیح داد: برنامه واکسیناسیون کرونا روزانه در 2 نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه و حتی روزهای تعطیل انجام می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در این شهرستان موجود است خاطرنشان کرد: واکسیناسیون گروه سنی 60 سال به بالا در حال انجام است و تاکنون از جمعیت پنج هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوو ایران برکت انتخابِ دیّری ها

کوو ایران برکت انتخابِ دیّری ها