مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-22اقتصادي

ممانعت پلیس راه از ورود خودروهای غیربومی به استان اردبیل


برابر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، پلیس راه در 6 نقطه از استان مستقر شده و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی جلوگیری می کند.

- سیدمحمد صفوی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا،  ورود کلیه خودروهای سواری با پلاک های غیربومی به استان اردبیل تا چهارم مرداد ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر قوانین با خاطیان برخورد می شود.

وی افزود: در حال حاضر همکاران ما در 6 نقطه از استان اردبیل شامل محورهای ورودی به استان از سمت اهر به مشگین شهر، مشگین شهر به اردبیل، سرچم به اردبیل، آستارا به اردبیل، اسالم به خلخال و محور سراب به اردبیل مستقر هستند و به صورت میدانی از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان اردبیل ممانعت به عمل می آورند.

رییس پلیس راه استان اردبیل بیان داشت: علاوه بر ممانعت پلیس از ورود خودروهای غیربومی به محدوده استان اردبیل، ممنوعیت تردد با پلاک غیربومی شامل درون شهرها نیز است به طوری که ورود به شهرهای قرمز استان با پلاک غیربومی یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی با پلاک غیربومی 500 هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

دوربین های نظارتی پلیس هم اعمال قانون می کنند صفوی تشریح کرد: دوربین های نظارت تصویری پلیس راه اردبیل نیز به علاوه حضور میدانی پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت پلیس راه از ورود خودروهای غیربومی به استان اردبیل

ممانعت پلیس راه از ورود خودروهای غیربومی به استان اردبیل