مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-22اقتصادي

کالای اساسی در استان تهران برای 3 ماه موجود است/ مرغ تمایلی به نرخ مصوب ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه به طور متوسط برای مصرف 3 ماه استان تهران کالای اساسی وجود دارد، گفت: مرغ تمایلی ندارد به قیمت مصوب وارد چرخه شود و اختلاف فعلی ناشی از عدم محاسبه افزایش هزینه حمل و نقل در نرخ مصوب اعلامی از سوی دولت است.

- حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در سطح استان اظهار کرد: به طور متوسط برای مصرف 3 ماه در استان تهران کالای اساسی داریم و در هیچ گروه کالایی کمبودی نداریم.

وی با اشاره به نارسایی هایی در بازار مرغ افزود: این نارسایی ها به معنی کمبود نیست و گویا مرغ تمایلی ندارد به قیمت مصوب وارد چرخه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: قیمت مصوبی که در ابتدای سال توسط دولت اعلام شد، افزایش هزینه حمل و نقل سال جاری در آن دیده نشد و اختلافی وجود دارد که بایستی هزینه حمل تعدیل شود که اگر این موضوع نیز رفع شود در خصوص سایر گروه های کالایی مشکلی نیست.

عسگری همچنین در خصوص قطعی برق واحدهای صنعتی و تولیدی طی مدت اخیر، تصریح کرد: تا به اینجا برآورد کاملی از میزان خسارات وارده ناشی از قطعی برق به واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای اساسی در استان تهران برای 3 ماه موجود است/ مرغ تمایلی به نرخ مصوب ندارد

کالای اساسی در استان تهران برای 3 ماه موجود است/ مرغ تمایلی به نرخ مصوب ندارد