مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-22سياسي

برای حل مشکلات خوزستان در دولت سیزدهم حتی یک روز هم معطل نخواهیم شد


رییس جمهور منتخب در نشست ویژه بررسی مسائل استان خوزستان، معضلات استان در زمینه های گوناگون بویژه کم آبی را مورد رسیدگی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، آیت الله رییسی دراین نشست با ابراز ناراحتی و نگرانی عمیق خود از وضعیت مردم استان خوزستان، اظهارداشت: برای اینکه زمان تا تشکیل و استقرار دولت جدید از دست نرود این جلسه را تشکیل دادیم تا راهکارهای عملیاتی را برای برطرف کردن مشکلات استان بیابیم وهر آنچه امکان پذیر است از اکنون اجرایی شود.

رییس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه مردم خوزستان حقیقتا دین خود را به انقلاب و امنیت کشور ادا کرده اند، گفت: همه ما مدیون رشادت ها، ایستادگی و مقاومت مردم دلیر خوزستان هستیم ولی امروز این مردم بخاطر انباشت مشکلات گوناگون در رنج و سختی قرار دارند و باید برای عبور از معضلات موجود و ایجاد ثبات در استان برنامه ریزی و اقدامات فوری و جدی انجام شود.

رییس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه باید اهتمام ویژه ای در کشور نسبت به برطرف کردن مسائل استان خوزستان داشت، افزود: متاسفانه نسبت به خوزستان بی توجهی هایی صورت گرفته و چنانچه در طول این مدت توجه خاصی به استان شده بود امروز شاهد انباشت مسائل و مشکلات مختلف در سطح استان نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکلات خوزستان در دولت سیزدهم حتی یک روز هم معطل نخواهیم شد

برای حل مشکلات خوزستان در دولت سیزدهم حتی یک روز هم معطل نخواهیم شد