مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-22فرهنگي

«زالاوا» مسافر جشنواره ونیز شد


فیلم «زالاوا» ساخته ارسلان امیری به عنوان اولین فیلم ایرانی راه یافته به جشنواره ونیز 2021، در بخش مستقل هفته منتقدان به نمایش گذاشته می شود.

- فیلم زالاوا ساخته ارسلان امیری به عنوان اولین فیلم ایرانی راه یافته به جشنواره ونیز 2021، در بخش مستقل هفته منتقدان به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست فیلم های بخش هفته منتقدان هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز اعلام شد و فیلم زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، یکی از 9 فیلم پذیرفته شده در این بخش است.

زالاوا به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام و نخستین فیلم ارسلان امیری به عنوان کارگردان است که در آن نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین از بازیگران اصلی هستند.

این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در 10 رشته نامزد کسب جایزه بود که در نهایت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (پوریا رحیمی سام)، بهترین فیلمنامه (ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام)، بهترین فیلم برداری (محمود رسولی) و بهترین کارگردانی اول را به خود اختصاص داد.

در بخش مستقل هفته منتقدان ونیز که از سوی اتحادیه منتقدان سینمای ایتالیا برگزار می شود علاوه بر فیلم زالاوا ، کارامالینک ساخته جیک واچتل - فیلم افتتاحیه - ، آن ها مرگ را حمل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زالاوا» مسافر جشنواره ونیز شد

«زالاوا» مسافر جشنواره ونیز شد