مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-22اقتصادي

صفر تا صد فروش خودرو در سرویس فروش سفارشی دیوار


بیش از این چه می خواهید؟ توصیه می کنیم اگر قصد فروش خودرو خود را دارید و حوصله، توان و شناخت لازم از فرایند را ندارید فروش سفارشی را تجربه کنید؛ - سارا   ناگهانی خبردار شد ویزایش صادر شده و تنها یک ماه وقت دارد خودش را به دانشگاهی در دو قاره دورتر برساند.

بلافاصله مهمترین دغدغه ش این شد که چطور در این مدت کوتاه ماشینش را که تنها سرمایه ش محسوب می شد، بفروشد.

اگر شما جای او بودید برای فروش سریع، به قیمت و منصفانه ماشین تان چه راهی انتخاب می کردید؟ بیشترین دغدغه تان در این زمینه چه بود؟ پیدا کردن مشتری خوب؟ قیمت گذاری منصفانه؟ آگهی کردن در پلتفرم های فروش خودرو و به انتظار مشتری نشستن؟ چانه زدن سر قیمت؟ .

برخی که تجربه چندبار خرید و فروش ماشین را دارند احتمالا انجام این پروسه برایشان ساده تر و راحت تر است اما حتی آنها هم شهادت می دهند همچنان ماجرای قیمت گذاری اصولی و یافتن خریدار واقعی از میان صدها دلال و واسطه که کارشان توی سر مال زدن و به قیمت پایین خریدن است خیلی سخت شده.

اما راه های میان بر دیگری هم هست که بتوان از این پروسه دور ماند، ماشین را به قیمت واقعی فروخت و دردسر بازدید افراد مختلف و چانه زدن و کلاهبرداری های وقت معامله را به جان نخرید؛ پلتفرم های امتحان پس داده در بستر اینترنت اینجا هم به کمک شما آمده اند تا یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد فروش خودرو در سرویس فروش سفارشی دیوار

صفر تا صد فروش خودرو در سرویس فروش سفارشی دیوار