مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-22اقتصادي

ایرانی ترین مگاپروژه صنعت نفت عملیاتی شد


مدیرعامل شرکت متن با اشاره به تکمیل طرح گوره- جاسک گفت: راهبردی ترین، ایرانی ترین و سریع ترین مگاپروژه صنعت نفت در در دوران حدود دوساله رویارویی با بی رحمانه ترین جنگ اقتصادی اجرا شده است.

- مدیرعامل شرکت متن با اشاره به تکمیل طرح گوره- جاسک گفت: راهبردی ترین، ایرانی ترین و سریع ترین مگاپروژه صنعت نفت در در دوران حدود دوساله رویارویی با بی رحمانه ترین جنگ اقتصادی اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورج دهقانی امروز در مراسم بهره برداری رسمی از خط لوله انتقال نفت خام گوره - جاسک که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد؛ در گزارشی به ریاست جمهوری گفت: امروز با افتخار به نمایندگی از همه همکاران در شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) اعلام می کنم که همانگونه که وعده داده بودیم، راهبردی ترین، ایرانی ترین و سریع ترین مگاپروژه تاریخ صنعت نفت کشور در دوران حدود دوساله رویارویی با بی رحمانه ترین جنگ اقتصادی اجرا و آماده بهره برداری شد و نفت کشور به سواحل دریای عمان رسید.

وی افزود: این طرح در بخش خشکی که به عهده این شرکت بوده شامل هزار کیلومتر خط لوله 42 اینچ، پنج ایستگاه پمپاژ، دو ایستگاه عملیاتی بین راهی، یک ایستگاه پایانه انتهایی، 20 مخزن ذخیره سازی، 11 پست برق و 300 کیلومتر خط انتقال برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ترین مگاپروژه صنعت نفت عملیاتی شد

ایرانی ترین مگاپروژه صنعت نفت عملیاتی شد