مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-22سياسي

نمایندگان مجلس مشکل خوزستان را حل کنند/لزوم ریل گذاری جدید برای توسعه مازندران


حق خوزستان این نیست که حال و روزش این باشد، مجلس با قدرتی که دارد باید نظارت کرده و از جایگاه خودش استفاده کند تا مشکل خوزستان حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در باشگاه برق ساری، با اشاره به حضور 61 درصدی مردم مازندران در انتخابات از آن به عنوان افتخاری برای استان یاد کرد و افزود: امیدواریم  رییس جمهور منتخب در دولت جدید با موفقیت کارش را آغاز کند چرا که از همین الان شاهد دورنمایی از تعامل و همکاری بین مسؤولان هستیم.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی ما سعی کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و در این مسیر تبلیغات ناجوان مردانه و سیاه نمایی هایی را در فضای واقعی و مجازی به راه انداختند، ولی قضا و قدر خداوند متعال بر آنچه که اتفاق افتاده تعلق گرفته است.

محمدی لایینی با اشاره به پیش رو بودن غدیر خم و قرائت آیه ای در این خصوص، جریان غدیر را بزرگترین حادثه در دوران پیغمبر اکرم دانست و  یادآور شد: از نظر خداوند تمام رسالت 23 ساله پیامبر یک طرف و ارسال پیام غدیر در طرف دیگر قرار داشت، بنابراین پیام غدیر به معنای حکومت داری دین است، فلسفه سیاسی اسلام در غدیر بر مبنای حکم رانی و مردم سالاری دینی رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس مشکل خوزستان را حل کنند/لزوم ریل گذاری جدید برای توسعه مازندران

نمایندگان مجلس مشکل خوزستان را حل کنند/لزوم ریل گذاری جدید برای توسعه مازندران