مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-22اقتصادي

تعطیلی کاروش های کرمانشاه به دلیل بی آبی


رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه اعلام کرد که کارواش های سطح شهر کرمانشاه به منظور تامین آب شرب منازل مسکونی و کمک به جبران کم آبی مشترکان روند فعالیت خود را از امروز پنجشنبه 31 تیرماه به صورت خودجوش متوقف کردند.

رضا سلیم ساسانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از مالکان کارواش ها در تعطیلی خودجوش واحدهای خود، از سایر کارواش هایی که هنوز فعالیت دارند نیز خواست فعالیت خود را برای کمک به جبران کم آبی مردم کلانشهر کرمانشاه متوقف کنند.

وی با بیان اینکه این تعطیلی از امروز به مدت پنج روز اعمال می شود، گفت: در صورت رفع مشکلات کم آبی مردم و بازگشت وضعیت به روال عادی، فعالیت مجدد کارواش ها را از طریق رسانه ها اعلام می کنیم و در غیر این صورت تعطیلی کارواش ها تمدید می شود.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه از دیگر اصناف که مصرف آب زیادی دارند نیز در خواست کرد که به منظور تامین آب شرب منازل مسکونی صرفه جویی و مصرف بهینه و منطقی آب شرب را در دستور کار خود قرار دهند.

سلیم ساسانی تصریح کرد: اصناف کرمانشاه همیشه در زمان های بحران پای کار هستند و به منظور کمک به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

استان 2 میلیون نفری کرمانشاه 540 هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از 300 هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی کاروش های کرمانشاه به دلیل بی آبی

تعطیلی کاروش های کرمانشاه به دلیل بی آبی